مشارکت بچه های مسجدی در رزمایش مواسات و همدلی 

مشارکت بچه های مسجدی در رزمایش مواسات و همدلی 

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام مسجد جامع در رزمایش مواسات و همدلی به ۳ هزار خانوار نیازمند در شهرستان عنبرآباد، مشارکت کرد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام مسجد جامع در رزمایش مواسات و همدلی به ۳ هزار خانوار نیازمند در شهرستان عنبرآباد، مشارکت کرد و در همین راستا مبلغ ۵ میلیون تومان را جمع آوری کرد و از آنجایی که این رزمایش با محوریت دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار می شود این مبلغ را در اختیار آنها قرار داد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد افزود: با جمع آوری این مبلغ در رزمایش کمک مومنانه به ۳ هزار خانوار نیازمند شرکت کردیم.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ماه رمضان هر ساله برگزاری جلسه جزخوانی قرآن کریم بود که روزانه یک جز قرآن کریم به نیت یکی از شهدای شهرستان در منزل خانواده همان شهید تلاوت می شد اما امسال با توجه به شیوع کرونا، به راه اندازی گروه قرآنی شهدا، برنامه روزانه جزخوانی قرآن کریم را از طریق فضای مجازی اجرا می کنیم.

جبالبارزی در خصوص نحوه اجرای این برنامه، بیان کرد: در همین راستا روزانه عکس یکی از شهدای شهرستان را در گروه منتشر می کنیم و به نیت این شهید هر یکی از اعضا فایل صوتی قرائت یک حزب را در گروه ارسال می کند و به این ترتیب در پایان روز می دانیم که یک جز قرآن کریم تلاوت شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام اضافه کرد: در کنار این برنامه، نکات کلیدی از تفسیر روزانه یک جز قرآن کریم را از طریق اینترنت تهیه و در گروه به اشتراک می گذارم تا اعضای با مطالعه این نکات کلیدی در آیات قرآن کریم تدبر کنند.

وی ابراز کرد: برگزاری جشن های مجازی میلاد امام زمان (عج) و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، برگزاری مسابقه های مجازی و اهدای جوایز به قید قرعه به برگزیدگان از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام در ایام کرونایی است.

جبالبارزی اظهار کرد: در این ایام کارگاه تولید ماسک به همت پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام و موکب این شهرستان راه اندازی شد و بانوان عضو کانون در این کارگاه مشغول تولید ماسک هستند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام ادامه داد: این کارگاه قبل از سال راه اندازی شد و در شیفت های صبح و عصر فعال بود اما پس از شروع ماه رمضان، ساعت کاری کارگاه تولید ماسک تغییر کرده و از ساعت ۲ عصر به بعد فعالیت می کند.

وی در خاتمه بیان کرد: در این مدت پسران عضو کانون نیز با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج برادران در مسجد، اقدام به ضدعفونی اماکن و معابر عمومی سطح شهر کردند.
 

پایان پیام/ 586